wtorek, 29 grudnia 2009

REAKTYWACJA + B.J.A

 A więc wznawiam znowu tego imperialnego bloga.  Poprzez chwilowe problemy z miejscem na komputerze nie miałem jak zamieszczać prac. Wystarczyło usunąć kilkadziesiąt  parę pobranych gier, i znowu wszystko działa :D. W końcu mogę znowu zamieszczać pracę. Starych rysunków niestety raczej nie dodam , po wigilijnej wizycie u rodziny ubyło trochę z teczki.   Ale cóż, trzeba się cieszyć tym, co się ma, jak to powiadają.

                                                           PRACA WZNAWIAJĄCA

"  Don't wanna be an American idiot  " - ten słynny cytat powinien sam za siebie mówić, kogo będzie przedstawiać praca. Ladies and Gentelman , oto Billie Joe Armstrong !. Na rysunku jest już Billie z nową fryzurą. Jak dla mnie lepiej mubyło ze starą, ale cóż - ile ludzi, tyle gustów. Nie wiem jak ja to zrobiłem, ale udało mi się go wyrysować, skoro twarz ze zdjęcia miała pare nieuzgodnień, a praca dla mnie przedstawia bardziej Billie'go niż zdjęcie :D.



                                                       

  PS. Koniecznie Kliknij powiększenie , by zobaczyć więcej detali !

 PPS. Niejaka Paulina Sz. miała rację - zdjęcie pracy w odpowiednim świetle i pod odpowiednim kątem nie zniekształca pracy :). Więc chyba będą zdjęcioszka ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz